نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، بازارهای سهام ایالات متحده در پی نتایج نگران کننده ی شاخص قیمت تولید کننده به طور کلی در حال کاهش هستند. داده های شاخص قیمت تولیدکننده در روز سه‌ شنبه منتشر شد و این داده ها وضعیت نگران‌کننده‌ تری را از داده های تورم چین داشتند. تا ساعت 6:20 صبح به وقت ET داوجونز، S& P 500 و نزدک به ترتیب 0.2 درصد، 0.3 درصد و 0.4 درصد کاهش یافتند. هر سه شاخص در روز سه شنبه افت کردند. گزارش مالی شرکت دیزنی امروز پس از بسته شدن بازار منتشر خواهد شد. بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه ‌داری آمریکا در 1.4٪ قرار گرفته است. در بازار فارکس دلار آمریکا تقویت شده است. قیمت کالاهای تجاری نوسانی هستند. قیمت نفت خام پس از افزایش موجودی ذخایر نفت خام ایالات متحده در روز سه شنبه، افزایش یافت. داده های موسسه نفت آمریکا حاکی از آن بود که موجودی ذخایر نفت خام هفته گذشته به جای افزایش 1.9 میلیون بشکه‌ ای، 2.5 میلیون بشکه کاهش یافته است. تا ساعت 6:25 صبح به وقت ET نفت خام، پس از رسیدن به سطح 85 دلاری در روز سه‌ شنبه با افت 0.5 درصدی به 83.80 دلار در هر بشکه رسید. داده های موجودی ذخایر از سوی اداره اطلاعات انرژی طبق معمول در ساعت 10:30 صبح به وقت ET منتشر خواهد شد. تصمیم دولت ایالات متحده مبنی بر عدم آزادسازی نفت از ذخایر استراتژیک نفت نیز روند صعودی نفت خام را تقویت کرد. نرخ بازدهی اوراق خزانه ‌داری ۳۰ ساله آمریکا به 1.9 درصد رسیده است. سهام اپل و آمازون افت کرده اند ولی باقی سهام فناوری رشد قابل توجهی را تجربه کردند. نرخ تورم رسمی ایالات متحده در ماه اکتبر قرار است در ساعت 8:30 صبح به وقت ET به بالاترین حد خود در 30 سال گذشته برسد. تحلیلگران انتظار دارند که شاخص قیمت مصرف کننده به میزان 5.8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد. همچنین پیش بینی می شود شاخص CPI اصلی که شامل قیمت های بی ثبات مواد غذایی و انرژی نیست، به میزان 4.3 درصد افزایش یابد. در هر دو معیار نرخ تورم نسبت به ماه سپتامبر رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند. علاوه بر آن، به دلیل تعطیلی روز آینده به مناسبت روز کهنه‌ سربازان، وزارت کار همچنین داده های هفتگی خود در زمینه تعداد مدعیان بیکاری را منتشر خواهد کرد. انتظار می رود تعداد مدعیان اولیه بیکاری به پایین ترین سطح خود پس از شیوع پاندمی کاهش یابد.

us-market.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: بازار , امریکا , سهام , ایالات متحده , شاخص , تولید , فارکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، شاخص‌ S&P/TSX برای پنجمین جلسه متوالی افزایش یافت و به رکورد جدید 21595 در روز سه‌ شنبه رسید، که به دلیل رشد کالاهای مصرفی و بخش مواد افزایش یافت. در حالی که سرمایه‌ گذاران منتظر اطلاعات کلیدی تورم هستند که قرار است صبح چهارشنبه منتشر شود، قیمت‌ های آتی سهام آمریکا در سه‌ شنبه کاهش یافت. شاخص Nikkei 225 با 0.1% کاهش به حدود 29,249 رسید، در حالی که شاخص Topix با 0.05% افزایش به 2020 در روز چهارشنبه رسید، شاخص شانگهای بیش از 1 درصد کاهش یافت و به 3460 رسید در حالی که شاخص شنژن در روز چهارشنبه 0.7 درصد کاهش یافت و به 14460 رسید. قیمت طلا در روز چهارشنبه به بالای 1820 دلار در هر اونس و به بالاترین حد خود در 2 ماه اخیر در بحبوحه انتظارات تورمی فزاینده همراه با سیگنال های متفاوت از سوی سیاست گذاران رسید. نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک روز دوشنبه نشان داد که انتظارات تورمی خانوارهای ایالات متحده به بالاترین حد خود یعنی 5.7 درصد افزایش یافت. شاخص دلار آمریکا پس از عقب نشینی در سه روز گذشته در حالی که معامله گران منتظر آمارهای تورم بسیار مورد انتظار ایالات متحده بودند تا چشم انداز زمان بندی افزایش نرخ بهره را راهنمایی کند، روز چهارشنبه در سطح 94 نوسان داشت. شاخص NZX 50 با کاهش 0.52 درصدی به 13022 در روز چهارشنبه رسید. نفت برنت در روز چهارشنبه حدود 85 دلار در هر بشکه افزایش یافت، زیرا داده های اولیه مؤسسه نفت آمریکا حاکی از کاهش 2.5 میلیون بشکه ای ذخایر نفت خام آمریکا برای هفته منتهی به 5 نوامبر بود که انتظارات بازار را برای افزایش 2.1 میلیون بشکه ای ذخیره کرد. دلار نیوزیلند در روز چهارشنبه از 0.7100 در برابر دلار آمریکا تضعیف شد.

https://calendar.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: تقویم فارکس , تقویم اقتصادی فارکس , تحلیل تقویم فارکس , تحلیل تقویم اقتصادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

 

https://gold.cmpro.ir

https://bitcoin.cmpro.ir

https://oil.cmpro.ir

https://plus.cmpro.ir

https://ebook.cmpro.ir

https://podcast.cmpro.ir

https://iranbourse.cmpro.ir

https://us-market.cmpro.ir

https://nimayari.cmpro.ir

https://ebooks.cmpro.ir

https://market.cmpro.ir

https://bazar.cmpro.ir

www.cmpro.ir

https://plus.cmpro.ir

تمام گزارشات مردمی و اخبار مرتبط با بازارهای سرمایه در سایت، یوتیوب، آپارات و پیج اینستاگرام CMPRO.IR

www.cmpro.ir

با عضویت در سایت و اشتراک در تحلیل-خبرها، به صورت خودکار از طریق ایمیل، آخرین ها را در لحظه انتشار دریافت نمایید.

از انتخاب شما برای برگزیدن CMPRO به عنوان همراه تجاری در گوشی خود، از شما سپاسگزاریم.



:: برچسب‌ها: بورس , فارکس , ارزدیجیتال , بیتکوین , دلار , طلا , یورو , تحلیل , تورم , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، شاخص کل با بیش از ۱۳ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌ وزن با حدود 1% رشد در کانال 380 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات به بیش از ۵٫۴ هزار میلیارد تومان رسید. این عدد نسبت به روز گذشته تغییر چشمگیری نداشته است. نمادهای فملی و شبندر به ترتیب با 1200 و 1000 واحد مثبت بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. بیشترین ارزش معامله برای نمادهای پالایش، خودرو ثبت شد. بیشترین حجم معامله برای خودرو، خساپا و خپارس ثبت شد. برترین گروه‌ های صنعتی خودرو، فرآورده‌های نفتی و شیمیایی بودند. در حالی که به عقیده برخی از کارشناسان بازار سهام از ابتدای این هفته تحت تاثیر جلسه وزیر امور اقتصاد و دارایی مثبت مانده بود، امروز نیز همزمان با حضور خاندوزی در صحن علنی مجلس، بورس سبز به کار خود خاتمه داد. شاخص کل فرابورس با بیش از ۲۲۳ واحد رشد در محدوده ۲۰ هزار و ۵۷۲ واحد قرار گرفت. نمادهای تاثیرگذار در شاخص فرابورس آریا، زاگرس و کگهر بودند.

http://iranbourse.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: بورس , فارکس , ارزدیجیتال , بیتکوین , دلار , طلا , یورو , تحلیل , تورم , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، بازارهای سهام اروپا در روز سه‌ شنبه رشد کردند، به طوری که شاخص DAX به دلیل داده‌ های خوش‌ بینانه اقتصادی و به‌ روزرسانی‌ های خوش‌ بینانه شرکت‌ ها به رکورد جدیدی رسید. شاخص FTSE 100 قرار است روز سه‌شنبه پس از تغییر اندکی در جلسه قبل مطابق با رقبای اروپایی خود کاهش یابد زیرا سرمایه‌گذاران از معامله های بزرگ پیش از ارقام کلیدی تورم ایالات متحده خودداری می‌ کنند. شاخص شانگهای 0.24 درصد افزایش یافت و در 3507 بسته شد، در حالی که شاخص شنژن روز سه شنبه 0.43 درصد افزایش یافت و به 14572 رسید. سهام اروپا در روز سه‌ شنبه نزدیک به بالاترین حد خود ثابت ماند، زیرا گزارش‌ های درآمد قوی از سوی Bayer و Associated British Foods PLC نگرانی‌ های تورم را خنثی کردند. در حالی که معامله گران منتظر آمار تورم ایالات متحده و چین هستند که قرار است روز چهارشنبه منتشر شود تا چشم انداز نرخ بهره را هدایت کند، یوان روز سه شنبه در حدود 6.3920 در هر دلار آمریکا ثابت ماند. ین ژاپن در روز سه‌ شنبه، پیش از انتشار داده‌ های مربوط به تورم آمریکا و در حالی که بازارها تاریخ احتمالی افزایش نرخ‌ های آمریکا را بیش از انتظارات قبلی جلو می‌ برند، از 113 به ازای هر دلار آمریکا گذشت. شاخص CAC 40 در روز سه‌ شنبه 0.1 درصد بالاتر بود و بیش از 7050 معامله شد و همچنان در حول و حوش بالاترین رکورد تاریخ خود قرار دارد، زیرا سرمایه‌ گذاران منتظر اطلاعات کلیدی تورم از ایالات متحده هستند.

world-market.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: سهام , اروپا , اقتصاد , شاخص , ایالاتمتحده , تورم , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، طی چند روز گذشته بیت کوین در حدود 60000 دلار در نوسان بود. ماهیت ارزهای رمزنگاری شده بارها ثابت کرده که در مدت سه روز همه چیز می تواند به کلی تغییر کند. بیت کوین به جای پایین آمدن به زیر 60000 دلار، حرکت صعودی خود را آغاز کرد و به سرعت شروع به افزایش نمود. قیمت بیت کوین چندین هزار دلار افزایش یافت و به 66000 دلار رسید. در این مرحله فاصله خیلی کمی با رکورد قبلی خود در تراز 67000 دلار داشت. پس از گذراندن مدتی زیر این خط، سرانجام موفق به شکست این سطح شد و این گونه رکورد جدیدی را در تراز 68600 دلار به دست آورد. در حال حاضر، بیت کوین چند صد دلار کاهش یافته است، اما ارزش بازار آن 1.3 تریلیون دلار است. چیرگی آن بر آلتکوین ها تا 43.7 درصد افزایش یافته است. اتریوم نیز در 24 ساعت گذشته موفق به ثبت رکورد جدیدی شد. چند روز قبل اتریوم به زیر 4500 دلار رسیده بود، اما خریداران آن را به سمت بالا هدایت کردند. آخرین مرحله صعود قیمت منجر به لمس تراز 4860 دلار شد که در واقع تازه ترین رکورد برای اتریوم محسوب می شود. لایت کوین با 19 درصد افزایش در یک روز به 250 دلار رسیده است. ارز یونی سوآپ 3.9%، پولکادات 0.6%، چین لینک 5.7%، لایت کوین 18.5%، کاردانو 11.6%، ریپل 0.4% و دوج کوین 3.3% امروز نوسان کردند. در نهایت، سرمایه تجمعی بازار ارزهای دیجیتال به 3.1 تریلیون دلار رسیده است.

arzdigital.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: بورس , فارکس , ارزدیجیتال , بیتکوین , دلار , طلا , یورو , تحلیل , تورم , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، امروز سه شنبه 18 آبان 1400، دلار آمریکا در بازار آزاد به قیمت 28080 تومان و یورو به 32200 تومان رسید. همچنین قیمت دلار تهران، امروز 18 آبان در بازار آزاد، 28120 هزار تومان ارزش گذاری شد. افزایشی های دلار می گویند آمریکایی‌ ها قصد ایران برای مذاکرات را جدی نگرفته‌ اند. چنین اظهاراتی می تواند نشان‌ از آن باشد که آمریکا در پی مذاکره نمی باشد ولی مایل است که مسئولیت این موضوع را نیز نپذیرد. دلار شروط 3 گانه ایران را جدی گرفت که در دور قبلی مذاکرات، ‌آمریکا این درخواست را نپذیرفته بود لذا شرایط مذاکرات و احتمال به سرانجام رسیدن آن و لغو تحریم ها را در ذهن معامله ‌گران غیرقابل تصور کرده است. روند افزایشی دلار سبب شده که معامله‌ گران جدیدی از هراس افزایش بیشتر قیمت‌ ها وارد بازار شوند و در صورتی که دلار از محدوده 28400 عبور کند، تقاضای بیشتری وارد بازار خواهد شد. با سکه بالای 12200 تومان، جسارت معامله‌ گران جهت قرار گرفتن در موقعیت خرید افزایش یافته است و با خیال راحت تری وارد بازار می شوند. با ورود دلار به کانال 28 روند بورس تهران نیز افزایشی شد. اگر حواله درهم در بالای کانال 7600 بماند، سقف دلار تهران کانال 28 پیش بینی می گردد. همچنین بابت تبعات حذف ارز 4200 تومان، بسیاری به خریداری ارز نقدی و حواله و سکه روی آورده‌ و همین کار سبب رشد چشمگیر قیمت ارز و سکه شده است. با باز شدن بازار جهانی طلا در روز گذشته روند صعودی قیمت طلا ادامه پیدا کرد و به بالاترین سطح طی 2 ماه گذشته رسید. دو عامل مهم سبب شد تا خریداران بیشتری وارد بازار طلا شده و قیمت این فلز ارزشمند افزایش یابد. سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که فدرال رزرو نرخ بهره خود را افزایش نمی دهد و از این رو طلا برای معامله گران جذابیت بالا تری پیدا می کند. دلیل دوم افزایش تورم و نگرانی ها برای افزایش بیشتر آن طی ماه های آینده است. بسیاری از سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که تورم جهانی همچنان طی ماه های آتی بالا باقی می ماند و از این رو طلا به عنوان یک دارایی امن مطرح می شود. از طرف دیگر بازار سهام جهانی تغییر چندانی نداشته است. این در حالی است که شاخص های سهام روز جمعه هفته گذشته به رکورد های جدیدی دست یافته بودند. در دیگر بازار ها قیمت نفت خام افزایش یافته است و به 82 دلار به ازای هر بشکه رسیده است. بازده ده ساله خزانه داری آمریکا نیز کمی کاهش یافته است. مهمترین سطح مقاومت طلا، سطوح 1836 و 1828 دلاری و مهم ترین سطح حمایتی، سطوح 1758 و 1800 دلاری می باشد.

gold-technical.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: تحلیل , طلا , دلار , امریکا , یورو , تومان , تهرا , بازارازاد , ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، دوشنبه فرماندار فدرال رزرو با جو بایدن در راستای سمت ریاست بانک مرکزی در کاخ سفید دیدار کرده است. برینارد شخصی صلح جو در زمینه نرخ تورم است و اظهارات عمومی اخیر او حاکی از آن است که وی هیچ عجله ای برای افزایش نرخ بهره ندارد. دیدار وی با بایدن پس از مداخلات مکرر مقامات دموکرات از جمله ناتور الیزابت وارن در مخالفت با انتصاب مجدد پاول برای دور دوم صورت گرفت. دوره ریاست فعلی آقای پاول در ماه فوریه به پایان می رسد و نایب رئیس و رئیس نظارت بانکی فدرال رزرو در دو ماه زودتر از پایان دوره فعلی، کناره گیری خواهند کرد. دموکرات ها به دنبال انتصاب هیئت مدیره فدرال رزرو به سلیقه خودشان هستند این بدان معناست که افزایش نرخ بهره می تواند به زودی ها رخ نمی دهد. سهام ایالات متحده در آستانه انتشار جدیدترین داده های نرخ تورم در ساعت 8:30 صبح به وقت ET به روند صعود خود ادامه می دهند. تا ساعت 6:20 صبح به وقت ET، داوجونز 0.1 درصد کاهش یافت، در حالی که S&P 500 ثابت و نزدک به میزان 37 واحد رشد کرد. بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه ‌داری آمریکا در 1.4٪ قرار گرفته است. در بازار فارکس دلار آمریکا تقویت شده است. قیمت کالاهای تجاری روبه رشد هستند. قیمت نفت در آستانه انتشار دو داده ی کلیدی از سوی ایالات متحده در ساعات پایانی روز، مجددا افزایش یافت. در ابتدا، چشم‌ انداز کوتاه‌مدت انرژی از سوی دولت منتشر خواهد شد که پیش‌ بینی‌ دولت در زمینه قیمت‌ ها و میزان تولید در ایالات متحده ارائه می دهد. به دنبال آن، داده‌ های هفتگی موجودی ذخایر نفت خام از موسسه نفت آمریکا منتشر خواهد شد. انتظار می‌ رود که موجودی ذخایر نفت خام برای هفتمین هفته متوالی به میزان 1.90 میلیون بشکه افزایش یابد، در حالی که جهش قیمت‌ها به تقاضا آسیب رسانده است. برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت ممکن است در چشم انداز نفت خام خود، فروش نفت خام از ذخایر استراتژیک نفت را مطرح کند. تا ساعت 6:30 صبح به وقت ET، نفت خام 0.4 درصد افزایش یافت و به 82.22 دلار در هر بشکه رسید. نفت برنت نیز با رشد 0.3 درصدی به 83.70 دلار در هر بشکه افزایش یافت. نرخ بازدهی اوراق خزانه ‌داری ۳۰ ساله آمریکا به 1.8 درصد رسیده است. سهام فناوری نوسانی هستند.

us-market.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: امریکا , بازار , بانک , فدرال , نفت خام , دلار , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

به گزارش CMPRO، شاخص Nikkei 225 با 0.2 درصد افزایش به 29580 رسید در حالی که شاخص Topix با 0.15 درصد افزایش به 2038 در روز سه شنبه رسید. ین ژاپن در روز سه شنبه پس از گزارش وزارت کار مبنی بر افزایش 0.2 درصدی درآمد نقدی کارگران ژاپنی در مقایسه با سال قبل، به بالاترین سطح 4 هفته اخیر 113.07 در برابر دلار آمریکا رسید. شاخص شانگهای 0.2 درصد کاهش یافت و به حدود 3490 رسید در حالی که شاخص شنژن روز سه شنبه 0.1 درصد افزایش یافت و به 14527 رسید. شاخص دلار آمریکا روز سه شنبه حول محور 94 ثابت شد. قیمت طلا در روز سه‌ شنبه به بالای 1820 دلار در هر اونس رسید و به بالاترین حد خود در دو ماه اخیر رسید که در بحبوحه انتظارات تورمی فزاینده همراه با بیانیه‌ های ضعیف بانک مرکزی بود. نفت خام روز سه‌شنبه پس از کاهش به 78.25 دلار در هر بشکه در هفته گذشته نزدیک به 82 دلار در هر بشکه رسید، زیرا تصویب یک تریلیون دلار صورت حساب زیرساختی ایالات متحده، داده‌ های قوی صادرات چین و بازگشت سفر های جهانی از چشم‌ انداز مثبت‌ تری برای تقاضای نفت حمایت کرد. نفت برنت در روز سه‌ شنبه به بالای ۸۳ دلار در هر بشکه رسید، زیرا چشم‌ انداز قوی تقاضا بر نگرانی‌ ها نسبت به مداخله دولت آمریکا در بازار نفت غلبه کرد. شاخص NZX 50 با افزایش 0.38 درصدی به 13091 در روز سه‌ شنبه بسته شد، زیرا سهام نیوزیلند در بحبوحه خوش‌بینی نسبت به بازگشایی اقتصادی این کشور علیرغم نشانه‌ های متفاوت جهانی، رشد کردند. شاخص S&P/ASX 200 با کاهش 0.24 درصدی در روز سه‌ شنبه به 7434 بسته شد، زیرا زیان‌ های شرکت‌ های مالی، سود سهام ماینینگ را جبران کرد. در تقویم اقتصادی امروز سخنرانی چند تن از مقامات فدرال رزرو را در پیش داریم.

https://calendar.cmpro.ir



:: برچسب‌ها: تقویم فارکس , تقویم اقتصادی فارکس , تحلیل تقویم فارکس , تحلیل تقویم اقتصادی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cmpro.ir

وزیر اقتصاد: رشد حبابی بورس در سال گذشته برای کشور زیان بار بوده است! خاندوزی در صحن علنی امروز مجلس بیان کرد: سوء مدیریت گذشته که منجر به افزایش بی منطق و حبابی شاخص بورس در نیمه اول سال قبل و کاهش ۴۵% شاخص در نیمه دوم این سال شد. سیاست دولت در بلندمدت ثبات در همه بازار هاست. فعالان بازار متاسفانه شاکی می باشند که این به ضعف های نظارتی باز می گردد. برنامه دولت ساماندهی به نظارت است که از سازمان بورس و اوراق بهادار خواهان آن هستم که تا پایان سال 1400 پروژه عدالت و نوسازی نظارت در بورس را به پایان برسانند و گزارش را به مردم بدهند. در ماه های آینده نیز تلاش می شود مخارج دولت از راه درآمدهای پایدار و فروش اموال و دارایی های راکد دولت تامین گردد و البته تامین شاخص هایی مانند نرخ در بازار بین بانکی از سمت بانک مرکزی مدیریت خواهد شد.

https://plus.cmpro.ir

تمام گزارشات مردمی و اخبار مرتبط با بازارهای سرمایه در سایت، یوتیوب، آپارات و پیج اینستاگرام CMPRO.IR

www.cmpro.ir

با عضویت در سایت و اشتراک در تحلیل-خبرها، به صورت خودکار از طریق ایمیل، آخرین ها را در لحظه انتشار دریافت نمایید.

از انتخاب شما برای برگزیدن CMPRO به عنوان همراه تجاری در گوشی خود، از شما سپاسگزاریم.

 



:: برچسب‌ها: بورس , فارکس , ارزدیجیتال , بیتکوین , اقتصاد , شاخص , اوراق , بهادر , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()